Przejdź do treści

WebinARy

Dziękujemy za udział w tej serii webinarów!

Wrócimy do Was po wakacjach — wyczekujcie nowych wydarzeń od września. 🙂

Zapraszamy na kolejną serię bezpłatnych webinarów!

Przygotowaliśmy dla Was kilkadziesiąt godzin praktycznej wiedzy, którą przekażą Wam nasi najlepsi trenerzy.

Nie jesteś w stanie być z nami na żywo? Nic straconego! 
Każda osoba, która zapisze się na webinar, otrzyma później link do jego nagrania.

Z kim się widzimy? Zapisz się już dzisiaj! 🙂

Cykl o negocjacjach

Uwaga! Przygotowaliśmy dla Was niespodziankę. 😊

Przegapiliście webinary Jakuba Podgajnika z cyklu o negocjacjach? Nic straconego!

Gdy zapiszecie się na pozostałe webinary:

– Jak i gdzie ćwiczyć negocjacje?

Otrzymacie linki do nagrań webinarów: “Przygotowanie – pierwszy krok do wygrania każdych negocjacji”,  „Jak negocjować w zależności od okoliczności?” oraz „Jak przełamać impas w negocjacjach?”!

Feedback i asertywność - podstawy komunikacji

Constant feedback to stała, dostosowana do okoliczności sytuacji człowieka i relacji, informacja zwrotna. Constant po angielsku znaczy „stały „, co nie oznacza ciągłego mówienia, a stały proces udzielania informacji zwrotnej. Udzielanie jej w taki sposób, aby dawała ona oczekiwany skutek, jest sztuką, którą można rozwijać przez całe życie.

Udzielanie informacji zwrotnej najbliższym osobom jest najtrudniejszą formą feedbacku. Dlaczego? Dlatego, że poczucie zranienia i odrzucenia, jakiego doświadczamy od najbliższych, jest dla nas najbardziej nie do zniesienia. Rany i odtrącenie przez ukochane osoby boli najbardziej. Czy można w takim razie funkcjonować w rodzinie, w której nie mówimy sobie, co chcielibyśmy zmienić?

Czy dobrze znana jest Ci dezorientacja, kiedy nie wiesz, jak odmówić komuś w sposób uprzejmy, ale stanowczy? To webinARium pomoże Ci opanować sztukę asertywności, czyli skutecznego wyrażania swoich decyzji i myśli.

Umiejętność efektywnego odmawiania oraz wyznaczania granic, może znacząco poprawić jakość Twoich relacji zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym.

Mówca XXI wieku

Zauważyliście, że coraz częściej spotykamy się koniecznością występowania przed kamerą na co dzień? Dla części z nas jest to nie lada wyzwanie, ponieważ często sama świadomość konieczności powiedzenia czegoś do obiektywu powoduje panikę. Ciało nam sztywnieje, głos ma dziwną barwę, a mimika wprawia w osłupienie.

Nie martw się — są na to sposoby. Jak doskonale wypaść? Opowie Wam o tym Krystian Kukułowicz!

Rozmowa kwalifikacyjna? Matura ustna lub egzamin? Debata? Wykład? 

W wielu przypadkach mówca musi nie tylko zaprezentować swoje umiejętności oratorskie, ale też pokazać gruntowne przygotowanie merytoryczne i znajomość tematu. Musi także zaprezentować tę wiedzę w taki sposób, żeby jednocześnie nie zanudzić swojego słuchacza. 

W trakcie tego webinaru dowiesz się, jak sprawić, żeby Twoje wystąpienie było jednocześnie wartościowe i atrakcyjne.

Powtarzam materiał z tej książki po raz dziesiąty i nadal mam wrażenie, że nic nie pamiętam!  Przecież tu jest za dużo materiału, nie nauczę się tego!

Znajome? Wszelkie próby zakreślania, czytania materiału i przepisywania nie dają oczekiwanych efektów? Nasz mózg ma nieograniczone możliwości jeśli chodzi o zapamiętywanie, powinniśmy natomiast wiedzieć, jak go do tego zachęcić.

W trakcie tego webinARu usłyszysz, dlaczego najczęściej używane metody uczenia się są nieskuteczne oraz jak za pomocą odpowiedniego planowania i technik przyswajać wiedzę.

Szum informacyjny, dezinformacja, fake newsy – znajome pojęcia? To wszystko może przeszkodzić Ci w przygotowaniu wystąpienia!

Dołącz do naszego spotkania i dowiedz się, jak stać się bardziej wiarygodnym mówcą, unikając pułapek dezinformacji. Na webinarze nie zabraknie również praktycznych porad o tym, jak unikać psychologicznych pułapek czyhających w social mediach. Przede wszystkim nauczymy Cię jednak, jak w morzu fałszywych informacji wybierać te prawdziwe, które zbudują Twoją wiarygodność w oczach odbiorcy.

Spytano kiedyś pewnego konferansjera: „Jak koncentrujesz się przed stresującym występem?”. Odpowiedział: „Chodzę w kółko i powtarzam: niech to się już wreszcie zacznie!”.

Jeżeli chcesz poznać dużo skuteczniejsze techniki radzenia sobie z tremą – weź udział w tym webinarze. Tym bardziej, że tremę odczuwamy nie tylko przed występem scenicznym, lecz także przed rozmową o pracę, na randce albo pierwszego dnia na uniwersytecie.

Dlatego tak ważne jest, by poznać techniki radzenia sobie z drżeniem – bo to właśnie od włoskiego „tremolo”, oznaczającego drżenie, pochodzi polskie słowo „trema”.

Twój głos ma moc

Czy wiesz, że napięcia mięśniowe wpływają na jakość Twojego głosu?

Jeśli czujesz, że siła Twojego głosu w trakcie przemówień nie jest wystarczająca, a na koniec długiej mowy pojawia się u Ciebie chrypa i ból, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie! 

Pokażę Ci ćwiczenia na rozluźnienie mięśni, które są związane z pracą głosem. Zobaczysz jaką postawę ciała przyjąć w różnych sytuacjach oraz w jaki sposób ćwiczyć oddychanie, aby zniwelować zbędne napięcia mięśniowe. 

Za 10 minut rozpoczynasz bardzo ważne przemówienie. W pracy, na uczelni, w szkole lub przed znajomymi. Co zrobić, aby to przemówienie było jeszcze lepsze? Rozgrzać się! W końcu na siłowni, czy przed każdym innym sportem też się rozgrzewamy! Pokażę Ci jak to zrobić, aby było efektywne i nie zajęło zbyt dużo czasu. Dzięki temu zadbasz również o higienę swojego głosu, co pozwoli Ci cieszyć się nim przy każdym następnym przemówieniu. 

Gdyby mistrz horrorów – Hitchocock – był mówcą, to grozę budowałby … głosem!

Wydaje nam się, że nie ma ważniejszego narzędzia do wywoływania napięcia w słuchaczach niż głos. Choć monotonia kojarzy nam się z nudnym nauczycielem, to tak naprawdę większość z nas mówi monotonnie, co nie przekłada się na zaciekawienie naszych rozmówców czy widowni.

Skuteczne prezentacje na międzynarodowej scenie biznesowej

Znane jest Wam pojęcie międzynarodowego protokołu biznesowego? Zastanawialiście się, jak duże znaczenie ma on w efektywniej komunikacji na arenie międzynarodowej? Czy to sztywne zasady, czy może właśnie elastyczność i otwarty umysł są kluczowymi elementami komunikacji międzykulturowej? Czas przełamać znane Wam stereotypy! Zapraszamy na webinar eksperta – Piotra Trąbińskiego – byłego Dyrektora Wykonawczego Międzynarodowego Funduszu Walutowego.

Czy wiecie jak dużą rolę pełni pewność siebie w efektywnej komunikacji z publicznością – szczególnie tą międzynarodową? Co zrobić jeśli nie czujemy się aż takimi dobrymi mówcami, a zależy nam na dobrym wystąpieniu?

Przełamanie bariery językowej na scenie jest często nie lada wyzwaniem. Jeszcze więcej trudności możemy doświadczyć przy włączaniu w dyskusję naszej międzynarodowej publiczności. Jeśli jesteście zaciekawieni tematem – zapraszamy na webinar eksperta – Piotra Trąbińskiego – byłego Dyrektora Wykonawczego Międzynarodowego Funduszu Walutowego!

“Jezu, to już jutro” takie zdanie nie raz pada z ust kogoś, kto idzie następnego dnia na rozmowę o pracę albo wynajmować mieszkanie. Czy wystarczy wierzyć, że będzie dobrze? Naszym zdaniem lepiej się przygotować.

Zapraszamy na pierwszy webinar ze ścieżki negocjacyjnej!

Wpadasz na pomysł innowacyjnego rozwiązania lub produktu. Zamierzasz założyć wymarzony startup, lecz nagle orientujesz się, że do tego wszystkiego będziesz potrzebować wsparcia… inwestora. Tylko jak go właściwie przekonać? 

Podstawowym problemem startuperów jest mówienie do inwestorów przez pryzmat własnej perspektywy, co znacząco obniża szanse na uzyskanie finansowania. 

W pracy czasem negocjuje nam się łatwiej niż z przyjacielem, a z druga połówką trudniej niż z handlarzem na bliskowschodnim targu. Przed koniecznością mniejszych lub większych negocjacji stajemy niemal każdego dnia. Nauczmy się zatem negocjować w zależności od okoliczności.

Asertywność jest umiejętnością, a nie cechą, więc można się jej nauczyć. Osoby asertywne to te, które potrafią jasno wyrazić swoje zdanie, przedstawić opinię, ale też wyrazić i przyjąć krytykę oraz pochwałę. Asertywność bywa wyzwaniem, ale jest wyzwoleniem.

Nieraz wiele gróźb pojawia się w naszej głowie podczas negocjacji z kimś upartym jak osioł. Możemy czuć frustrację oraz niechęć do kontynuowania rozmowy. Jak jednak nie dać się zapędzić w kozi róg i umieć znaleźć wyjście z nawet najbardziej kłopotliwej sytuacji?

Dlaczego maturzyści najbardziej boją się matury ustnej?

Nie wiemy. Ale wiemy jak się do niej przygotować.

Zapraszamy wszystkich maturzystów do wysłuchania webinaru, w którym dowiedzą się:

Mówienie o sobie wielu ludzi przyprawia o dreszcze. Gdy już przyjdzie do autoprezentacji, większość z nich wygląda tak samo – przez co po chwili się je zapomina. Co jednak, gdy zależy nam, by w kilka chwil wyróżnić się z tłumu? Jak zrobić dobrą autoprezentację, którą inni zapamiętają?

Jazdy na rowerze nie nauczysz się z książek, pływania zresztą też. Dlaczego miałoby się to udać z negocjacjami? Teoria, teorią, ale trzeba negocjować w praktyce, codziennie. O rzeczy małe i duże.

ABC wystąpień publicznych

Emisja głosu

Podstawy obrony przed manipulacją

Sztuka skutecznej komunikacji

Prowadzenie eventów

W trakcie dyskusji padł argument z analogii i jedyne, na co było Cię stać, to powiedzenie „To złe porównanie.”? Co prawda lepsza replika przyszła Ci do głowy, ale dopiero dwa dni później podczas bezsennej nocy o czwartej nad ranem. Każdemu się może zdarzyć! Co jednak zrobić, żeby zdarzało się jak najrzadziej? W trakcie webinaru przyjrzymy się bliżej argumentacji, w której kluczową rolę odgrywa analogia.

Argument z analogii opiera się na stwierdzeniu podobieństwa wybranych sytuacji lub obiektów. Gdy z niego korzystamy, chcemy, aby to podobieństwo uzasadniało stawianą przen nas tezę.

Brakuje mi tchu! Bardzo często w długich mowach pojawia się problem z oddychaniem. Czy wiesz, że źródłem tego problemu może być Twoja postawa ciała? W trakcie tego webinaru dowiesz się, jaka jest prawidłowa postawa ciała i czemu jest ona tak istotna w pracy głosem oraz jak bardzo wpływa na prawidłowy tor oddechowy.

Prowadzenie projektu społecznego, działalności gospodarczej czy zarządzanie zespołem ludzi na uczelni – wszystkie te działania wymagają od nas wysokiej jakości zdolności komunikacyjnych. Często pomimo otwartości, chęci do współpracy i realnego zaangażowania w prowadzony projekt nie osiągamy w nim takich efektów, jakie sobie założyliśmy. Jednym z powodów mogą być błędy w komunikacji ze współpracownikami, które wpływają zarówno na efektywność pracy jak i na relacje. Dlatego w tym webinarze poznasz 10 zasad dobrej komunikacji lidera z grupą, aby maksymalnie wykorzystać potencjał Twojego zespołu.

Młode pokolenie relacjonuje swoje życie na portalach społecznościowych, słucha muzyki ze Spotify, rozmawia ze sobą przez komunikatory internetowe, czyta ebooki. Jest zorientowanie głównie na siebie i na swoim rozwoju. Można je opisać słowami: nowość, innowacja, szybkość, zmiana, elastyczność. Jest bezpośrednie, swobodne, skraca dystans w komunikacji. Zdecydowanie można zauważyć w młodym pokoleniu większe skupienie na sobie i na swoich potrzebach.

Masz pytanie odnośnie webinarów?

Napisz do koordynatorki projektu na adres: o.niedorys@akademiaretoryki.pl.

Zapraszamy do obserwowania naszych profili w social mediach:

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego.